top of page
  • תמונת הסופר/תYuvalCohen

בית הבריאות 🌈 44# עד 49# - סיכום שבוע מיצים שני

25.12.2022


יום שני 19.12 - יום 44#


תזונת מיצים 🧉 7#


אחרי 6 ימים על נוזלים, התחלתי שבוע חדש. אם אני מסכם בקצרה את השבוע הראשון היה מאתגר והרגיש לי שאני צריך לקבל עוד אנרגיה ולכן ביקשתי להגדיל את המיץ של הבוקר.


בינתיים בגזרת הגשמת החלומות, סגרתי את ״הקיט״ נסיעות שלי שכולל מזוודת טרולי קטנה והכי קלה שיש שאפשר לעלות לכל טיסה, מסחטת מיצים איטית קומפקטית ובלנדר שווה של נינג׳ה ככה אוכל לבשל את אוכל שלי לכל מקום שאסע בעולם ויש הרבה יעדים על הפרק 😊


העייפות עדיין מלווה אותי, ההרגשה הזאת שאני במאזן אנרגיה שלילי, מצד שני אני מצליח להגביר את קצב ההליכה ומרק ההליכה ביום שזה נתון מעודד.


יום שלישי 20.12 - יום 45#


תזונת מיצים 🧉 8#


יציאה הביתה , זמן איכות מדהים עם אחותי, שקיעה , הדלקת נרות ורופא


אז אחרי 45 יום, פעם ראשונה שאני יוצא ללילה מבית הבריאות לבית הורי שבראש העין!

מטרה הנסיעה היא קצת להתאוורר ולהגיע לחוות דעת ראשונה של רופא מתחום הפרוקטולוגיה אשר יבדוק מה הולך לי שם למטה והאם ההעשרה שלי נכונה שאכן מדובר גם בפיסטולה.


קודם כל אתחיל מזה שהנסיעה הייתה מדהימה! הייתי מסוגל לשבת ולנהוג שעה וחצי בלי כאבים בכלל, משהו שלא קרה כמעט שנה.


שהגעתי לראש העין חיכו לי אחותי היקרה מעין והכלבה של ההורים שלי ״חצף״, מלשון חצופה. היה לי זמן איכות נהדר עם שתיהן, גם משהו שלא חוויתי המון זמן ולא הייתי מסוגל להכיל.

מעיני - תודה על זמן איכות נפלא ועל הרצון תמיד להיות שם בשבילי אפילו שאני לא תמיד משתף פעולה, מעריך ואוהב אותך מאוד ואת מי שאת ❤️


באותה הזדמנות זכיתי להדליק גם נרות חנוכה עם אבא, אמא ומעין.


לסיום היום נסענו אמא ואני לרופא שנמצא בפתח תקווה, בהתחלה שהוא שמע שאני לא מקבל טיפול תרופתי בשל מחלת הקרוהן זה גרם לו קצת להירתע אבל לאט לאט הצלחנו לפתח שיח והוא היה מאוד מסביר פנים ונעים.


את כלל חוות הדעת אשלח ואשתף אתכם בשבוע הבא בפוסט נפרד, שבוע הבא נפגש עם עוד 2 רופאים נוספים ככה שאוכל לקבל את התמונה המלאה על המצב.


רק יכול לשתף בינתיים שהיו הרבה דברים מעודדים בחוות הדעת הראשונה בהשוואה לפני תחילת התהליך בבית הבריאות ויש מס׳ דברים שעוד צריך לעכל ולחשוב עליהם (:


קישור לסרטון מופיע בתגובות לפוסט בתחתית הבלוג!


יום רביעי 21.12 - יום 46#


תזונת מיצים 🧉 9#


אז אחרי לילה ראשון אצל ההורים, קמתי לזריחה בראש העין והלכתי לנק׳ הטבע שלי בילדות שנקראת ״אבן העזר״. מדובר באתר היסטורי ממש בתוך ראש העין, במרחק הליכה קצרה מהבית. בכללי יש המון נקודות טבע ואתרים היסטוריים באזור וזו זכות גדולה.


אחרי הזריחה נכנסתי למוד של המטבח, מטבח בית הבריאות היקר צייד אותי בכל המצרכים הנדרשים להכנת המיצים שלי וזה היה ממש כיף ״לתקתק״ את זה בבית ולהראות מסוגלות.


עם המיץ הנהדר שהכנתי נסעתי לבקר חבר בראש העין, אוהד, ישבנו איזה שעה בשמש מחוץ לחנייה שלו והשלמנו קצת פערים (:


שיא היום הגיע בביקור של סבתא שלי, לא ראיתי אותה כמעט חודשיים והיא הייתה מאוד חסרה לי. כמו ששתיפתי אתכם קצת בעבר, סבתא שלי כמעט בת 90, צלולה, נפלאה, חדה ומאירת פנים.

בשנה האחורנה היא מתמודדות עם התקפי קרוהן בלתי פוסקים, עד להגעה לידי אשפוז מס׳ פעמים כולל אחד ממש ארוכה.


האשפוז האחרון היה ממש קיצוני, במאמץ רב היא הצליחה לצאת ממנו וחזרה הביתה והפעם עם מטפלת שמלווה אותה וגרה איתה 24/7. מאז שהיא חזרה הביתה היא עשתה שינוי תזונה משמעותי וחל אצלה שיפור מדהים. אין ספק שזה הרבה יותר מאתגר בגיל כזה, אבל מצד שני זה עוד יותר מעורר השראה ואני שואב ממנה הרבה כוחות.

סבתא שולה היקרה! אני אוהב אותך מאוד ❤️ מעריך אותך על מי שאת ועל כל מה שאת בשבילי ובשביל כל הנכדים, הנינים וכלל המשפחה. מאחל המון בריאות והמשך שמחת חיים!

אחרי הביקור, חזרנו לראש העין, אמא שלי ואני. הכנתי את המיץ צהריים לדרך וחזרתי לבית הבריאות. רוב הנסיעה עברה חלק אבל לקראת הסוף התחיל גשם מטורף מה שנתן אווירה אחרת.


לסיכום היום הייתה לי שיחה אישית עם אלירן בה בנינו את התפריט חזרה לאכילה ברגע שיגיע הזמן המתאים, אין ספק שזה העלה בי חיוך ו״ריר״ למאכלים הכי פשוטים וטובים כמו פירות, ירקות מאודים וכו׳.




יום חמישי 22.12 - יום 47#


תזונת מיצים 🧉 10#


היה יום יחסית רגוע.


אחרי היומיים האינטנסיביים שהיו לי מחוץ לבית הבריאות הרגשתי צורך להוריד הילוך.


באמצע היום יצאתי לסיבוב רגלי בכרמיאל, בפארק ״הגליל״ היה בול במקום וככה עם המיץ ישבתי לי בספסלים שם בשמש עם כל הפנסיונרים של כרמיאל 😅.


בסוף היום זכיתי לראות את הניצחון של מכבי בכדורסל על אלבה ברלין.


קישור לסרטון מופיע בתגובות לפוסט בתחתית הבלוג!


יום שישי 23.12 - יום 48#


תזונת מיצים 🧉 11#


עוד יום יחסית רגוע, אנחנו נכנסים לסופ״ש ה-7 בבית הבריאות.


אחרי שיצא לי ולאופיר לדבר לא מעט השבוע על נושא הקריפטו שמאוד מושך את אופיר ביקשתי ממנו שנשב קצת על הנושא.


פתחנו כיתת לימוד בחדר שלי, עם מוזיקה טובה, שמש וריחות נעימים של שמנים אתריים וישבנו ודיברנו על הנושא משהו כמו שעתיים/שלוש. יצא איכשהו שהצלחנו להעשיר אחד את השני בכל מיני נושאים והיה ממש נחמד הלמידה הזאת.


בהמשך למגמה שהתחילה עוד ביום שני, מרגיש שאני מגביר עוד יותר את מרחק וקצב ההליכה היומי שלי, אין ספק שהאנרגיות התחילו להתייצב, כבר לא מרגיש במאזן שלילי בהשוואה לשבוע שעבר בו חזרתי להזנה וזו הרגשה ממש טובה!


כדי לסגור את השבוע בטוב, ארגנו כלל האורחים בבית הבריאות הדלקת נר חנוכה משותף ואפילו קידוש.


יום שבת 24.12 - יום 49#


תזונת מיצים 🧉 12#


זה היה יום מיוחד במינו! אחרי מס׳ שבועות שלא הייתי מסוגל לטייל בימי שבת סוף סוף חזרתי לפעילות וזכיתי לטיול מדהים בפארק הסלעים שנמצא באיחוד הכפרים הדרוזים כיסרא וסומיע.

מקום מהמם ומיוחד, מומלץ מאוד!


פארק הסלעים:


ממש אחרי ארוחת הבוקר זכיתי בטיול נוסף ובמפגש מדהים עם אביגיל, ידידה שלא ראיתי משהו כמו 3 שנים ואיכשהו עם השיתוף של המסע שלי פה יצא לנו שוב לחזור ולדבר.


באופן ספונטני פתחתי את הגוגל מפות וראיתי שממש בנינו נמצאים מפלי פרוד, לכן קבענו להיפגש שם מה שהתגלה כהחלטה ובחירה מוצלחת ביותר. היה יום מדהים בחוץ, כמעט ללא אנשים והמקום עצמו פשוט מהמם וקסום! תודה אביגיל על זמן איכות מדהים ביחד ❤️


מפלי פרוד עם אביגיל:



קישור לסרטון מופיע בתגובות לפוסט בתחתית הבלוג!


יום ראשון 25.12 - יום 50#


אכילה טבעונית בריאה 🥑 1#


אז אחרי 47 ימים ללא אוכל מוצק, זה היום שאני אשכרה חוזר להפעיל את שרירי הלסת שלי, מערכת העיכול וחוזר לאכול!!! היה בלוג שלם וסרטון נפרד על היום הזה אבל חייב להגיד שזו הייתה הרגשה מדהימה לחזור לאכול.


קצת מאחורי הקלעים, זה היה יום סופר מרגש לא רק בגלל החזרה לאכילה, אחרי 50 ימי זה היום בו התחלתי לשתף אתכם במסע שאני עובר פה והייתה התרגשות משולבת ופרפרים בטן 🦋🦋🦋

ארוחת בוקר 30 גרם בננה מאודה, ארוחת צהריים 50 גרם של בטטה וקישוא מאודה וארוחת ערב 50 גרם של תפוח אדמה ודלעת ערמונים מאודים.....יאמייייייי 😋











102 צפיות0 תגובות
bottom of page